Minik Dualar Grubu
Sitemize Hoşgeldiniz...

Minik Dualar Grubu

Minik Dualar Grubu Forum Sitesi
 
AnasayfaGaleriTakvimSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Ömer Faruk DEMİRBAŞ

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 187
Yaş : 29
Nerden : KASTAMONU
Kayıt tarihi : 10/08/07

MesajKonu: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Perş. Ağus. 16, 2007 6:08 pm

Konunun ilk mesajı :


Ömer Faruk Demirbaş
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://minikdualar.forumotion.com

YazarMesaj
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   C.tesi Kas. 22, 2008 10:36 am

hımm . tamam da senden bşy rica edicem ömer farukla konuştuğun msn adresini verirmisin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
Arda Alper
Acemi Üye
Acemi Üye
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 27
Nerden : istanbul
Mesleği : hem öğrenci hemde danscı
Kayıt tarihi : 14/07/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Kas. 25, 2008 4:33 pm

hyr rümeysa veremem bide zaten ömer msn değiştirdi..veremem ama üzgünüm :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Arda Alper
Acemi Üye
Acemi Üye
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 27
Nerden : istanbul
Mesleği : hem öğrenci hemde danscı
Kayıt tarihi : 14/07/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Çarş. Kas. 26, 2008 9:21 am

cnm eğer msnyi fln vericemi düşünüpte msnni veriosan yanılıyosun ömerden izinsiz onun hakkında hiçbiişey yapamam ve ömerin hiçbişeyini izinsiz veremem umarım beni anlıyosundur rümeysanur ...tmm ekliyim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Ara. 02, 2008 9:30 pm

hyr. amacım o değil amacım arkada olmak :D ;-)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Ara. 02, 2008 9:30 pm

pardon arkadaş olmak dicektim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
Arda Alper
Acemi Üye
Acemi Üye
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 27
Nerden : istanbul
Mesleği : hem öğrenci hemde danscı
Kayıt tarihi : 14/07/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Çarş. Ara. 03, 2008 9:23 am

hmm tmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Çarş. Ara. 03, 2008 11:06 am

slm ben zeynep,hepinizdense ben daha çok seviyorum ömer faruğu
onu ilk gördüğüm gün gibi seviyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Çarş. Ara. 03, 2008 5:22 pm

eminmisin zeynep hiç belli olmas bu arada aramısa hoş geldin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Perş. Ara. 04, 2008 9:08 pm

daha önce kendimden hiç bu kadar emin olmamıştım ha bu arada_hoşbuldum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ara. 05, 2008 3:32 pm

_ö_m_e_r___f_a_r_u_k___seni çok seviyorum........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mukaddes

avatar

Mesaj Sayısı : 4
Yaş : 25
Nerden : onurhan123
Kayıt tarihi : 06/12/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   C.tesi Ara. 06, 2008 8:00 pm

sana sesine hayranım sen dünyada gördüğüm en yakışıklı erkeksin. allaha emanet ol kardeşim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ara. 12, 2008 10:53 pm

zeynepçim daha önce kendinden bu kdr emin olmadıysan şimdide olma çünkü her insanın insanlara karşı sevgisi ayrıdır kimin kimi daha çok sevdiği bilinemez hemde ÖmEr FaRuĞu ALLAH ' tan başka kimse daha çok sevemes
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ara. 12, 2008 10:57 pm

bende ÖmEr FaRuĞu ilk gördüğüm günkü gibi çok seviyorum ama herkez biliyoki ÖmEr bu tür ilanı aşklardan pek hoşlanmıyo bu yüzden neyin ne olucağı belli olmaz. buradada kimseye ben ÖmEri sizden çok seviyorum deme bence dediğim gibi bir insanı yaratan yüce ALLAH' tan başka kimse daha çok sevemes (aramıza katıldığına sevindim)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Ptsi Ara. 15, 2008 11:59 am

bak rümeysacım yüce allah her kulunu çok sever.bunu unutma,insanlar arasında da sevgi vardır evet ömer faruk çok tatlı onu sevdiğimi dile getirdim bu çok çok normal bence benimkisi bi aşk_ı ilan değildi.çok yalnış düşünmüssün ömer faruğun bu tür durumlara alışması gerek bence çünki onun binlerce hayranı var.ve bu hayranlarının birer birer duyguları vardır ve sen bu duygulara hiçbir şekilde karşı koyamassın./düşüncelerine saygı duyarım.muck
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ara. 19, 2008 9:09 pm

haklısın tamamen bnde zaten ömer faruğu aşık olrk sevmiyorum . özür dilerim kızgın anıma gelmis , bu arada önceki sayfalarda msnmi verdim eklersen sevinirim ;)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
şeyda abla:)

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 1
Yaş : 27
Nerden : istanbul
Mesleği : mimar adayı
Kayıt tarihi : 19/12/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ara. 19, 2008 11:10 pm

Ömer faruk kardeşim,başarılarının devamını diliyorum grubunuzu çok beğeniyorum güzel örnek teşkil ediyorsunuz,Allah sayılarınızı artırsın.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   C.tesi Ara. 20, 2008 11:38 am

rümeysacım baktım bir önceki sayfalara msn görmedim bu arada sen kaç yaşındasın çok merak ettim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Ara. 30, 2008 4:49 pm

üff yaa olmuyo yazıyorum bir gün sonra yine bakıyorum yazılmamış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   C.tesi Ocak 03, 2009 1:22 pm

yaaa arkadaşlar ilgilenen yok yaa canım sıkılıyo neden kimse siteye girmiyo sitede birtek zeynep ve ben konuşuyoruz galiba lütfen biraz daha sık girmeye çalışın . arda alper sanada bir şey söylemek istiyorum ömeri görürsen onu çok ama çok sevdiğimi söylermisin ve msnemi vermeye vaktin olursa verirsende çok mutlu edersin beni
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
serap
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 41
Yaş : 24
Nerden : bingöl
Mesleği : öğrenci
Kayıt tarihi : 06/11/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Paz Ocak 04, 2009 7:03 pm

eeeeeeee rümeysa nasılsın seninle şu msn de konuşamadık gitti.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
adnan
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 122
Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Ocak 06, 2009 8:44 pm

arkadaşlar. sitede msn adresi vermek yasak. Bu yüzden bazı mesajlar silinmekte. Lütfen msn vereceksek özel mesajdan verelim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Cuma Ocak 09, 2009 6:33 pm

ö.dilerim bidaha olmaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
rümeysanur
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 19
Nerden : edirne
Kayıt tarihi : 08/01/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   C.tesi Ocak 10, 2009 10:52 am

zeynep cim sen neredensin? mrk. ettimde (bu arada bende edirnedenim .birşey daha sölicem minikdualar grubunu edirnede görmeyi ben ve arkadaşlarım çok istiyoruz) sunny bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.edirnemissabunu.org
Arda Alper
Acemi Üye
Acemi Üye
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 56
Yaş : 27
Nerden : istanbul
Mesleği : hem öğrenci hemde danscı
Kayıt tarihi : 14/07/08

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Ptsi Ocak 12, 2009 4:59 pm

slm ben geldim ama her zamanki gibi yine hiçkimse yok sitedee
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
adnan
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 122
Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: Ömer Faruk DEMİRBAŞ   Salı Ocak 13, 2009 6:25 pm

Hoşgeldin Arda Alper.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Ömer Faruk DEMİRBAŞ
Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 8 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
 Similar topics
-
» GÜZEL CİDEMİZ

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Minik Dualar Grubu :: Minik Dualar Grubu :: Minik Dualar Grubu Solistleri-
Buraya geçin:  
Yeni bir forum kurmak | Sanat, Kültür ve Hobiler | özel temalar | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Yetkinblog